joi, 14 aprilie 2011

TZEPE:RCS-RDS

TZEPE:

RCS-RDS




"NOI ROMANII NE-AM DEZVOLTAT PRIN IMPOTRIVIRE" MARCEL IURES
 Va prezentam  un  subiect nou despre TZEPE SI TZEPARI SI CUM NE PUTEM FERI DE EI.
In loc de Motto:UNDE SE TERMINA LOGICA INCEPE RDS-ul(pacalit anonim)
 Incepem cu  firma RCS-RDS,care "ne-a muncit" fara sa ne plateasca.Subiectul va fi mutat ,normal,pe alt site NIRVANA ROMANIA,cand vor hotari cititorii. Am lucrat la RDS in lunile februarie-martie ca agent comercial . Prima pacaleala:program flexibil spun ei ,miniciuna pot demonstra eu. Am lucrat toate sambetele si chiar o duminica  (doar unii,cu pile, erau scutiti ) Am incheiat pentru firma un numar de 44(patruzeci si patru) de acorduri de scara si 43 de contracte (patruzeci si trei de contracte ,insumand 75 saptezeci si cinci de servicii) RDS trebuia sa-mi plateasca fiecare acord de scara cu 40 de lei si fiecare serviciu cu minimum 10 lei,ADICA 44 x 40 =1760 LEI RON Si 75x 10 =750 LEI RON Adica 1760+ 750 =2510 LEI RON plus un decodor HD plus diferentele de servicii ,unele se plateau mai mult de 10 lei,etc. In plus dupa ce am plecat am continuat sa le ofer gratis si benevol clientii care doreau sa incheie contracte.Desigur am facut asta sperand ca voi primi banii cuveniti!Nu s-a intamplat asa,nu am primit nici un leu,contul meu este in continuare gol. Binenteles ,ca orice tzepari, fostii sefi nu mai raspund ,premeditat desigur la telefon sau la alte interpelari...   George Voinea(0724671017) Apropo ieri nesimtititi de la RDS m-au sunat imediat ce am postat mesajul pe site ca sa ma intimideze,ha,ha,ha... Unul dintre tzepari este PACALICIUL COSTELIV COSMIN CEALUCU,are nr. 0770251118,cel care ne declara ca vom primi o parte din bani la sfarsitul lunii martie.El este omul care ne-a angajat. alina este directorul comercial cel mai afon din cate am intalnit in peste cinci ani de activitate in vanzari aLINA ...nesimtita-barbat,ar trebui sa raspunda la : 0770041014 Exemplu de aberatie:tipa asta alina ne-a dictat numarul ei de telefon,cel de mai sus la cei peste 40 de agenti,"sa o sunam daca avem probleme" iar eu am sunat-o sa o intreb despre un contract,ea nu a raspuns,DELOC.Am chestionat unul dintre superiori si acesta mi-a dezvaluit ca alina nu raspunde la apelurile la care nu cunoaste numarul de telefon!!! Adica din cei 40 de agenti ea nu raspundea de fapt decat la pilele ei... Iar in data de 8 Martie mi-a cerut ,de la obraz,flori. Recunosc, era cat pe ce sa-i dau,insa intrucat nu primisem nici un avans ,n-am avut ,cu ce! Si noi veneam la serviciu cu bani de acasa Insa scena in care ne cere flori ne-a provocat suficienta greata pentru o despartire glaciala.Aceeasi greata o simtim cand o femeie ne cere bani ca sa o putem iubi.Tot o imensa greata ne cuprinde cand o femeie se poarta cu doua fete cu noi ,una pentru public si cealalta intre patru ochi.Parata alina intre patru ochi imi spunea ca e tarziu si ca-i obosita ,deci, sa o inteleg si sa o scuz,pentru ca este doar o femeie,iar in sedinte tipa la mine asa cum singura a recunoscut" CA O ISTERICA". Este adevarat astia de la RDS n-au citit in viata lor o carte de-a lui Sartre ca sa aiba idee de "Greata" inspirata de hotie ca  si de incultura. Am inceput sa am indoieli ca voi primi banii pentru munca depusa  acolo la inceputul lunii martie cand am constatat ca angajatii cu vechi state de serviciu erau la fel de lipsiti de resurse financiare ca si noii veniti.Atunci am renuntat sa mai lucrez duminica . Sirul pacalelilor la RDS este nesfarsit,una dintre ultimele tzepe ar fi desigur aceea legata de bani,astfel in public alina a declarat,cu vehementa ,(sic) ca ne vom primi" banutzii" si binenteles n-am primit nici un sfant.Nu ne mira ,n-am vazut vreodata la banditi nici cuvant nici onoare... Insa dovada haosului din firma o facea zilnic alina care schimba frecvent zonele de lucru ale  agentilor.Adica agentii munceau mult si degeaba pe zonele in care facusera teren cu o saptamana inainte colegii lor.Astfel erau incalcate toate principiile de marketing si mai ales cel mai important care spune ca un client este servit numai de un singur agent care ii face contractul("primul venit ,primul servit"). Eu de ex. munceam ,aproape degeaba sambata ,intrucat lunea urmatoare trebuia sa predau listele si sa trec pe alta zona,nemaiavand dreptul sa fac contracte in zonele unde am fost initial.(Sigur castigau acei agenti care lucrau numai doua -trei zile pe saptamana , fructificand,prin semnarea de contracte, terenul facut de mine!)  In plus alina dadea niste ordine de o tampenie evidenta precum aceea in care nu aveai voie sa le faci contracte clientilor care doreau TV,de ex.,pentru ca ea vroia doar contracte de internet.Astfel am pierdut contracte pe care clientii le-au semnat cu alti colegi ori s-au dus la firma pentru a  le semna ori au renuntat complet sa le mai faca,optand pentru alta firma. Altfel,in filiala din Constanta, majoritatea celor de la departamentul PR, care lucreaza cu publicul ,la RCS-RDS,le lispsesc  cunostiintele  necesare tocmai despre PR.Zilnic la firma este  o imensa  coada ,plina de oamenii nemultumiti iar reclamatiile sunt permanente.Un exemplu clasic este acela in care un client are de un an sau chiar doi,un serviciu de care el nu beneficiaza,deloc , insa evident trebuie sa-l plateasca. Initial ,doream sa intocmim un raport pe care sa-l inaintam ,patronului Zoltan Teszari.Noi aveam o cu totul alta imagine despre firma  RCS-RDS.Il admiram pe cel care reusise sa creeze un "imperiu",din nimic ,pe Teszari.Cunosteam reusitele lui si aveam doar cuvinte de lauda despre filiala din Brasov unde locuisem multi ani. Astfel ,doream sa contribuim cu acest raport la imbunatatirea activitatii in RCS-RDS, filiala Constanta.Ne-am razgandit intrucat greselile mari care se fac de catre conducerea filialei ,ne convin,intrucat vor contribui la scaderea prestigiului firmei RCS-RDS. Totusi vom dezvalui o parte din nebuniile traite in aceasta firma si haosul care stapaneste acolo... Asa de pilda vom fi obligati sa publicam lista celor 44 de  acorduri de scara,cu adresele respective.Vom face aceasta intrucat trebuie sa ne recuperam paguba.Penibilii sefi de la RCS-RDS nu au nici un fel de justificare ca sa nu plateasca . Cunoscand situatia imposturii suntem decisi sa ne luam banii cuveniti iar daca nu ii vom obtine in timp util le vom cere si dobanda si daune interese. Trebuie sa explicam pentru cine nu stie firma RCS-RDS a cules acorduri de scara ,prin care locatarii acceptau ca firma sa intre cu cablurile pe casa scarii.Un acord era considerat valabil daca jumatate plus unu dintre locatarii scarii semnau in favorea lor.
Iar daca pe o scara de bloc existau locatari care nu locuiau permanent acolo acestia erau scazuti din numarul total,si numarul de semnaturi scadea corespunzator cu nr absentilor(vezi de ex.poz.5,sau 6)
Sigur noi putem dovedi si demonstra ca intentia de excrocherie a existat de la inceput.
Astfel hoata alina  a trimis agenti DIFERITI  sa adune  acorduri de scara de mai multe ori ,PE ACEEASI SCARA ,CA SA NU-I  PLATEASCA INTEGRAL.
A FACUT ASTA DESI PUNEA FIRMA INTR-O SITUATIE JENANTA .CLIENTII,CARE SEMNASERA DEJA, DE MAI MULTE ORI ,INTREBAU "DE CATE ORI MAI TREBUIE SA SEMNAM,CA SA TERMINAM ODATA"?
Navodari: 1)Str.Albinelor 4 Bl 16 Est scA 20 de ap. ,13 semnaturi
2)idem Sc.C 13 apartamente ,7 semnaturi;
 3) idem Sc.D 10 apartamente, 6 semnaturi;
4)idem ScB 14 apartamente 9 semnaturi;
5)Bloc 17 Est ScA, 18 ap,un ap.nelocuit,11 semnaturi;
 6)17 Est,ScB 12 ap.,4-5 apartamente nelocuite,5 semnaturi ;
7)Bl 19 Est ScA 12 ap;
8)Bl 19 Est Sc B 14 apartamente 8 semnaturi;
9)bL 19 Est Sc C,10 apartamente 7 semnaturi;
10)Bl 19 Est Sc D,13 ap,7 semnaturi;
....

Va urma   Altfel vom publica toate datele aflate despre firma RCS-RDS
 Oferim un prim exemplu:   Dezvăluiri şocante din interiorul RDS & RCS 24 Jul 2007 Deci, după cum vă spuneam mai devreme, am câte ceva despre angajaţii RDS: Angajaţii de pe teren ai firmei RDS & RCS au fost parţial convertiţi in instalatori pt viitoarele relee de telefonie mobila/3G. Partea interesantă este ca acesti tineri lucrează in acest domeniu fără un instructaj solid in probleme de protecţia muncii referitoare la lucrul cu sursele emiţătoare de microunde, cum ar fi exact antenele pe langa şi cu care lucrează. În plus, RCS & RDS nu se oboseşte să opreasca antenele Vodafone, Orange sau Cosmote din locaţiile comune, instalatorii fiind expuşi adesea la cantitati foarte periculoase de microunde, lucru inaccepabil pt inginerii celorlalte firme. Pe langă sanatatea angajaţilor firmei mai trebuie sa menţionam si sanatatea locatarilor din blocurile unde se instaleaza relee, în majoritatea cazurilor aceştia fiind in necunostinţă de cauzaă deoarece acestea se instalează la fel ca si cutiile de CATV/net/tel (din scările blocurilor) ale aceleiasi firme, adică fără nicio autorizaţie. Mă gândesc că toţi producătorii de echipamente radio încearcă din răsputeri să reducă la maxim cantitatea radiaţilor emise de aparate iar RDS & RCS face exact pe dos… E destul de interesant, având în vedere că toată lumea îi înjură pe instalatori iar în urmă cu câteva luni, Arhi a găsit câteva plicuri ce n-au ajuns la destinaţie. Îmi şi imaginez un angajat RDS venind la uşa mea având solzi pe gât/faţă, cu o mână sunând la uşă, într-o mână ţinând un formular, iar cu cealaltă mână completează formularul… Au ieşit prea multe mâini? Nu cred… edit: Orice adeverinţă de salariu sau copie dupa cartea de muncă ajunge în cel mai optimist caz în 2 luni in mâinile angajatului de rând RDS & RCS. Este vorba despre acelaşi angajat care, daca îşi permite chiar si o zi de concediu nu-şi mai primeşte salariul în luna respectivă, ci il primeste cumulat cu salariul de luna viitoare, rămânând să se descurce cum poate cu “coşul gol zilnic”. Urmează mai multe dezvăluiri din culisele RDS & RCS. Stai pe-aproape Scris în categoria: ISP,Wtf? 38 Comentarii 38 Comentarii » 24 July 2007 Dezvaluiri de la RDS Arhi a spus: [...] Se pare ca RDS nu isi trateaza tocmai bine angajatii… Posted in blegosfera [...] 24 July 2007 Quinzelle a spus: Mda şocante pentru cine nu ştie prea multe. Deja mie mi se face greaţă de acest RDS & RCS. Ceea ce ai spus mai sus nu m-a şocat deloc. Ştiam că aşa se face . În afară de faptul că nu le dau nici măcar o cască, un şnuruleţ acolo, nada mai sunt şi constrânşi oarecum să lucreze la 3G. “Nu vrei? Păi îţi găseşti de lucru! ” Simplu nu? Azi de exemplu când au fost 43 de grade la umbră au lucrat până la ora 7 seara în plin soare fără nimic, nici măcar o sticluţă mică acolo de apă. Îşi bat joc de angajaţi. Spuneai de faptul că au fost puşi la 3G fără să aibe măcar un training dar ce spui de săpat gropi pe soare, ploaie, de făcut mortar , de cărat cutiile care normal ar fi trebuit să le descarce o firmă autorizată, de urcat pe stâlpi de înaltă tensiune în ploaie şi fără materiale de protecţie.Asta nu intră în niciun caz în fişa postului. La adeverinţe sau concedii şi salarii acolo e chiar nesimţire. Să ai 3 zile de concediu şi să îţi dea banii de abia peste o lună că nu a ajuns hârtia la Bucureşti deja te gândeşti ce dracu` fac idioatele alea de la secretariat sau contabilitate. La deverinţă stăm mai bine : ne-a trimis-o în 3 săptămâni, deci suntem norocoşi, nu? Mda. 25 July 2007 v3l0 a spus: Salut! Dupa cum am mai spus si in alt post… recunosc! lucrez la RDS… da’ nu imi este rusine pt ca treaba mea este foarte bine normata si nu am cum sa fac mai putin sau mai prost. Referitor la cele scrise mai sus eu vreau DOAR sa sar in apararea secretarelor din Constanta, 2 a numar, si in apararea departamentului de contabilitate (tot din CT), in ambele cazuri fiind vorba de femei cu foarte mult bun simt, saritoare si extrem de competente. Inca o precizare: de cateva zile, poate chiar mai mult de o saptamana, cablatorii RDS primesc o sticla de 1.5 sau 2L de apa minerala in fiecare zi. Restul informatiilor din postul lui Quinzelle aleg sa nu le comentez deoarece in unele cazuri nu am informatii. Mai vreau sa va spun ca in RDS sunt foarte multi oameni competenti, care adesea muncesc pana la epuizare, multi dintre ei sunt autodidacti si ca oamenii acestia ar merita de la salarii mai mari si prime pana la un simplu “Bravo” din parte conducerii. Am voie si eu sa visez, nuh?!? 25 July 2007 Quinzelle a spus: Da cred că ai voie! O mică precizare eu nu vorbeam de secretarele sau contabile din Constanţa ci de cele din Bucureşti. Nu ştiu cine primesc dar îţi spun sigur că nu toţi primesc. Poate eşti unul dintre norocoşi. 26 July 2007 v3l0 a spus: In mod ciudat in perioada imediat angajarii mele am primit 2 prime dar nu am fost singurul care a primit ci primeam mai multi odata. Asta a fost in aproximativ primele 6 luni dupa angajare si apoi s-a rupt filmul… cred ca sunt peste 2 ani de cand nu am mai primit nici o prima (inafara de cea de craciun, pe care o ia si femeia de serviciu). Ma bucur ca nu era vorba de secretarele din Constanta… si vreau sa precizez ca in cele 2-3 convorbiri ale mele cu Bucurestiul mi s-a vorbit “de sus” si cu un tupeu extraordinar… adevaru’ ca nu suferisem destul… trecuse maxim o luna de cand trimisesem cererea pt copie dupa cartea de munca… Ma abtin sa mai scriu… ca-mi vin dracii! 10 August 2007 shadownes a spus: 1. ce treaba au producatorii de antene radio cu rcs-rds-ul???? acestia monteaza echipamente omologate ce respecta niste norme ca genereaza camp magnetic(radiatii) este cu totul alta problema si oricum aceste se incadreaza in normele admise. apropo prietene rds nu monteaza microunde (si chiar daca ar fi asa ar trebui sa stai in fata ei ca sa aiba vreun efect iar ea saraca se monteaza tocmai pentru a comunica punct la punct cu un alt emitator de microunde fara a exista niciun baraj in fata ei) , legatura se face pe fibra optica 2. apropo de concediu ceea ce spui tu este adevarat doar in cazul in care acel concediu este medical. Ideea este ca oricine poate sa scrie orice doar este democratie, nu spune nimeni ca aici este raiul pe pamant dar nici iad nu este. cu respect, 10 August 2007 v3l0 a spus: Ma vad nevoit sa intervin dupa ce am pus niste intrebari prin firma si am tras concluzii din raspunsuri directe sau evazive: 1) cred ca era vorba de concedii medicale, dar autorul nu i-a specificat acest lucru d-nului ntz (sau ntz a uitat sa mai scrie, incercand sa faca textul mai picant). Adevarul, daca chiar tinem sa-l auzim, este ca in nici o firma nu ramai fara bani in luna in care ti-ai luat 2-3 zile de medical, pe cand eu am o colega care doar ce si-a luat un concediu de odihna ca sa nu-si ia un al doilea medical care s-o lasa fara salariu pe DOUA LUNI!!! Pt ca da, daca ai o problema care recidiveaza exact inainte sa-ti iei banii in luna urmatoare celei in care ai avut concediul… well… mai ramai o luna fara bani. Scenariul este foarte sumbru… esti bolnav, medicul iti recomanda antibiotice de ultima ora, un anume regim alimentar, iar tu… tu n-ai bani sa-ti iei de mancare… ce sa mai vorbim de medicamente sau de luxul unei portocale sau alt fruct sanatos. 2) antenele se monteaza ca sa dea semnal catre mobilele ce vor face parte din viitoarea retea mobila/3G a RDS, deci nu radiaza punct la punct, cum ar face o antena directionala dintr-o retea wireless, ci radiaza inspre populatie, cu scopul de a penetra cladirile si a oferi semnal eventualilor clienti. 3) nedocumntat, dar din cate cunosc arhitectura RDS, posibilitatea aducerii “semnalului” catre antene cu ajutorul fibrei optice… ce sa spun…este mai mult decat posibil si probabil. 4) referitor la relatia producator – putere – RDS… mai sus avem o interpretare ambigua a domnului ntz, dar tin sa va precizez ca exista articole pe internet care explica cum au grija francezii, de exemplu, de oamenii lor. De exemplu, in Franta, antenele nu se monteaza pe cladiri locuite, niciodata mai aproape de 150m fata de o scoala, intotdeauna pe stalpi si cu putere de penetrare mica, semnalul de calitate fiind obtinut prin multe antene slabe mai degraba decat prin “palcuri” de antene puternice. Un search pe google dupa “Cat costa viata ta” va returna un articol foarte interesant, mai vechi, dar valabil in continuare. 13 August 2007 shadownes a spus: http://www.kathrein.de/de/mca/techn-infos/download/9986415.pdf presupun ca operatorul respectiv nu a ales solutia aceasta da vorba aia de ce sa faci ceva la vedere ca radiaza intrebare: cu va asteptati sa aveti semnal la tel mobil daca o antena gsm nu 3g are o raza de 2-3 km iar montarea lor ar respecta toate recomandarile (nu oligatii valabile doar in cazul scolilor si spitalelor) 14 August 2007 v3l0 a spus: Foarte frumos si educativ PDF-ul din link! Vad ca si la ei se monteaza antene pe cladiri locuite… dar probabil ei shtiu din ce sa faca acoperisul acelor cladiri (vezi in PDF cu cati dB reduc diverse maeriale puterea semnalului), sticla fiind cel ami eficientsi destul de ieftin material care poate fi folosit. Referitor la semnal… credeti vreunul de p-aici ca in Franta nu e smnal la mobil doar pt ca respecta standardele?!? 16 August 2007 Cineva Care e la RDS ( acolo jos ) a spus: oamenii de la rds ( cei care fac munca fizica) nu au nici un fel de instructaj (specializat) no echipamnet protectie si se face din cand posta de la un departament la altul.. cum e nevoie, munca nu e grea.. dar.. e aiurea… banii de te tin.. atat.. fu`te`mash pe ia romanie de kkt ce nu`mi place la tara asta? lipsa de INTERES, nimanui nu`i PASA de nimic.. dar cand zic nimic, apai nada din jurul nostru, nimeni nu ia atitudine.. si asta se intoarce tot spre noi.. populatia.. bafta… DHCP Rullz / fuk faiber 17 August 2007 v3l0 a spus: ganditi-va ca cel care apostat un deasupra este tanar…nu are 25 de ani cu siguranta…putini cablatori au… tineri sictiriti de viata, unelte in mana unor oameni avizi de bani, nista patroni nepasatori care cred ca cei din subordine sunt roboti, ca n-au sentimente, sperante, vise, aspiratii… 2 September 2007 byrev a spus: Mie’mi vine sa urlu de nervi din cauza rds… stau de 2 ore si ma uit la modem: doar doar s’o conecta. De o luna numai sesizari am facut, deja sunt enervat la culme …. ! (noroc ca mai am o sursa de net) 9 September 2007 Gabel a spus: Salut. As dori si eu sa aflu de la voi parerea voastra fata de internetul de la RDS.Si akum sa va zic de ce: au venit la mine o echipa tehnica de la ei , au facut masuratori si au zis ca vreau sa monteze o antena pt internet pe bloc (asta sa intamplat ca in luna martie 2007).Akum au venit niste oameni au montat antena si sau dus.Ma intalnescu cu unul din cei care au montat antena pe scara si il intreb cand dau drumu la net, el a zis ca nu stie ca ei nu se ocupa cu asa ceva, ei numa monteaza antene.Daca stiti careva dintre voi aproximativ in cat timp o sa vina sa dea drumul la interne si ce abonamente au.Pt astia de la noi de pe scara au zis ca ne da net gratis banda de 2 mb din cate am inteles de la seful de scara si 200 E chirie pe luna.La aia 2 mb cu cat o sa scot de pe torente (akum am clicknet de 6mb cu inca 3 vecini si scot cu 450 kb). Va multumesc 9 September 2007 ionutzb a spus: păi dacă tu ai acum 6mbit şi RDS vine cu 2mbit, care crezi că merge mai bine? Hai să facem un calcul mic: 1Mbit = 1024Kbit un byte are 8 bit, iar viteza ce ţi-o arată la download este exprimată în kBYTES. Aşadar: 1024kbit/8 = 128kBytes de unde reiese că, la 6Mbit ai o viteză de download de 128*6=768Kb (maxim) iar pentru 2Mbit ai 128*2=256Kb (din nou, maxim) Despre montat… toată lumea ştie că cei de la RDS au o echipă pentru deschis cutia, o echipă pentru tăiat fire (da, au nevoie să taie fire, din când în când), o echipă pentru legat fire, o echipă pentru închis cutia (doar nu vrei să o lase deschisă, nu? ), etc, etc… Deci, dacă ai noroc, se rezolvă cu antena în câteva luni (poate la primăvară, că vine frigul) 10 September 2007 v3l0 a spus: 1). Net moka e relativ mishto; 2). S-a dus ineva sa se uite la “antena de net” sau nu fie cumva antena de 3G?!? Ca se poate da net din cutie, cu garantari and shit like that si asa poti deruta omu, nu se mai gandeste ce are “in cap” (pe bloc adica) si se intreaba doar ce bani ia si cati megi primeste… 3). din povestea ta nu reiese dca toti loctarii au fost de acord cu montarea antenei sau “s-a rezolvat” numai cu administratorul… 11 September 2007 Gabel a spus: si pana la urma ce sa fac :sa raman la romtelecom sau sa imi pun net de la rds (si la romtelecom tot gratis il am ).voi ce ati face in locul meu 11 September 2007 v3l0 a spus: pai…intre doua nu t ploua… cel mai bine faci un server pe linux, cu 3 placi de retea si…tragi din ambele parti…un fel de back-up 29 December 2007 marius a spus: Sal.BA asta-i cea mai buna firma cu cei ami nasoli angajati.Lucru la resita si aia care is cu gura mare de pe servisfreaca toata ziua banana si iau banii si noi astia de pe instalari luam p…. in c… ca stau acasa si nu fac nimica si nus tiu cum sa fac sa o scot la capat ca nam nici un email de la bucuresti sa pot sa ma plang si eu astept un raspuns daca stie cineva ceva pe moha@k.ro . Va salut 22 February 2008 valij a spus: cum am zis si in alt reply : sunt un fost angajat rds constanta si pot sa zic urmatoarele: muie rds. 22 February 2008 v3l0 a spus: valij… e acum pe la IBM daca e cel care cred eu ca e… isi irosea talentul in RDS… multa munca si responsabilitati la bani de toata jena… 14 October 2009 cri a spus: vreau sa va zic ca sunt angajat rds…nici in visele voastre nu va imaginati cum este tratat un angajat rds…indiferent de vremea de afara…sapatori in general si cei care lucreaz ala linii(cei care dau cabluri jos de pe stalp…sau trag cabluri subteran)..ca e frig .ger, ploua ,tuna..tu ca angajat trebuie s alucrezi pe astfel de conditii..nu ii intereseaza pe ei .ca ploau si tc..tu trebuie s ale faci treaba…esti tratat intr-un cuvant ca un gunoi..unii angajatii dupa ce au trecut prin astfel de clipe au fost da-ti afar fara nici o explicatie… 31 October 2009 Cip a spus: Cri > poti sa iti dai demisia. Pun pariu ca pe statul de plata nu apar reduceri notate cu ‘ploaie’. E inuman poate, dar nu incorect. 30 December 2009 Elena a spus: Eu nu sunt angajat al acestei firme dar mi se pare o totala lipsa de respect din partea angajatilor care raspund de rezolvarea defectiunilor tehnice la telefoanele fixe. Nu mi se pare firesc ca sa nu ai ton la telefon timp de 13 zile, perioada in care am facut sesizare,resesizare,telefon,alta sesizare,alt telefon, in final au fost sapte telefoane date de pe un alt telefon. Mai mult, intr-o zi a venit un salariat care a constatat ca echipamentul din casuta este ars (a fost o pana de curent), a doua zi a mai venit o echipa care a constatat acelasi lucru. Telefonul tot “mort” a ramas. Dupa alte doua zile cand am sunat sa intreb cand voi avea si eu ton la telefon mi s-a raspuns ca defectiunea a fost remediata cum de nu-mi functioneaza telefonul? Mi se pare normal ca atunci cand faci un lucru sa-l duci pana la capat, respectiv sa fi apelat nr. respectiv, asa si-ar fi dat seama daca lucrarea s-a finalizat sau nu. Bineanteles alta sesizare pentru ca celelalte fusesera sterse, de…. s-a rezolvat problema, nu !!!!!!! Asa ca dragi angajati daca v-ati face munca corect ati avea mai mult de castigat. Sunteti tineri, bani fara munca nu se pot obtine,cu mici exceptii, dar mai bine folositi tot calea cinstita. La multi ani , si bani ! 19 May 2010 Angajat actual al RDS a spus: Mi-e rusine ca lucrez inca la aceasta firma care isi bate joc de angajatii ei dar isi bate joc si mai tare de oamenii de buna credinta care contracteaza serviciile firmei. Se pune o presiune extreme asupra angajatilor de la departamentul comercial sa contracteze cat mai mult, dar departamentului tehnic nu i se asigura cele necesare configurarii, instalarii si rezolvarea depanarilor clientilor contractati. Va puteti imagina ca exista situatii in care se ajunge pentru instalarea unui client la aproape 2 ani de cand acel client a semnat contractul? Va asigur ca singurul scop al acestei firme este cel de a umple buzunarele conducerii (si nu vorbesc de buzunarele domnului T. ci de cele ale administratorului, directorului comercial, etc) si nu cel de a multumi clientii si angajatii. Ei habar nu au ce oameni competenti au in ograda lor (nu este neaparat vorba despre mine) si ei nu constientizeaza ca daca dai un salariu decent acelor oamenii ei vor fi motivati sa depuna tot mai mult efort pentru a-si face treaba de la excelent in sus. Oricum lucrurile nu se vor schimba in RDS decat in cazul in care va fi cumparat de o firma straina, dar cat timp lucrurile vor fi dirijate de oameni scurti in gandire precum Bendei (care nu aproba o marire de salariu de 300 RON pentru ca nu are starea de spirit necesare cu toate ca acel om si-o merita cu varf si indesat) angajatii vor fi tot mai nemultumiti si vor migra catre firme serioase precum Nokia, EPI, Ericsson sau Alcatel. 19 May 2010 Staicu Ionuț Bogdan a spus: Amice, din respect pentru mine sau măcar pentru cititorii blogului, chiar nu puteai să-ți dai un nume și un mail real? Cum ar fi să-l sun pe Bendei și să le zic IP-ul de pe care ai comentat? În cât timp crezi că aflu cine ești? 19 May 2010 Angajat actual al RDS a spus: Daca ai numarul lui Bendei inseamna ca esti o persoana care are relatii directe cu acesta. Care mai este rostul blogului tau? Este alegerea mea sa imi dau numele sau NU in aceasta ograda pe care o numim internet. Afla cine sunt si te astept pe la mine sa-ti prezint buletinul sa ai toate datele mele sa i le prezinti lu` Bendei. 19 May 2010 v3l0 a spus: Nu stiu in ce departament al RDS lucrezi, dar te asigur amice ca daca cuiva ii pasa (si stiu din surse sigure ca lui Bendei nu-i pasa, filosofia fiind: “daca angajatul ma deranjeaza.. il dau afara ca sunt destui care-mic er de munca”) era suficienta ;ovestea ta de mai sus pt a se afla cine esti, nu multi fiind cei ce au cerut in ultima vreme 300RON. Trecand peste liniile evidente ale “anchetei” pt “descoperirea” ta, daca Ion imi da IP-ul tau… nu o sa mai fie nevoie de buletin ca sa-ti luam datele, o sa-ti comunic toate numerele tale de telefon, adresele, numerele de telefon, atat cele RDS cat si cel putin un alt mobil sau fix personal. Din nou spun si baga la cap: lasa frustrarile de moment deoparte si, daca nu vrei sa zbori din firma aia si sa observi ca NIMANUI nu-i pasa de tine acolo, lasa spectacolul, ca si eu am facut la fel si am ajuns in valul doi de disponibilizari de dinaintea crizei. Daca totusi chiar esti o valoare… nu vad de ce pierzi timpul pe “plantatia” RDS… mergi si cauta un loc unde sa fi un pic mai respectat, pentru ca mult mai respectat nu vei nicaieri in Romania. Bla! 31 July 2010 dasadsaD a spus: ‘la fel ca si cutiile de CATV/net/tel (din scările blocurilor) ale aceleiasi firme, adică fără nicio autorizaţie’ alea se instaleaza cu contract de amplasament , si nu radiaza nimic , pt ca iasa niste fire , prin care circula particule de fotoni . esti prost pa 31 July 2010 v3l0 a spus: @dasadsaD Daca gramatica limbii romane a ramas la nivel facultativ pentru tine, ai macar bunul simt sa-ti inventezi un nume pamantean cand postezi. Apoi, referitor la expertiza ta tehnica… - prin fibra trec fotoni => p-asta ai nimerit-o; - cutiile in sine nu radiaza, dar eu n-am zis asta si…cred ca nimeni altcineva de pe-aici => n-ai nimerit-o, nu esti atent… cumva esti prost chiar tu?!?; - pe langa fibrele mentionate prin si din cutii trec si ies cabluri de Cu, care au un camp electromagnetic mai amre sau mai mic, si, daca vrei sa exagerezi treaba asta, poti spune ca radiaza, dar oricum… si cablul de prelungitor are camp electromagnetic si nu prea avem cum sa scapam de astea… deci n-are sens sa ne batem noi capul, acum; - contractele de amplasament exista la site-urile 3G (adica la antene) pentru ca sunt niste reglemetari draconice in domeniu si, dupa ce ca ii prajesti pe oameni cu microunda, ar fi culmea sa sustii ca antena nu-i acolo…sau ca a aparut din senin acolo si nus tii ce-i cu ea. In cazul cutiilor exista contracte si intelegeri doar in cazul in care se rascoala vreun administrator de bloc plictisit… altfel… RDS-ul vine, planteaza si pleaca, autorizatiile fiind ceva de domeniul Dosarelor X – fenomene paranormale extreme. 11 August 2010 Doi angajati rds bucuresti 11.08.2010 a spus: Dupa cum am vazut mai sus este un topic despre firma rcs-rds cea mai …. blabla….nu s-au mai luat salariile complete de 2 luni….oamenii nu stiu ce sa mai faca… e un haos total…numitul care face toate aceste probleme in rcs este dl ii zic asa domnul ironic.. Bendei Ioan.. un juma de buletin care crede k are lumea la picioare….referitor la protectia muncii…nu se face asa ceva nici macar echipamente , scule , etc nu sunt in stare sa le cumpere angajatilor, prin urmare trebuie sa le cumparam din mizerul salariu care nu vine nici la timp si nici intreg…. cu tot respectul o spun.. E O FIRMA DE CACAT…feriti-va de rcs-rds 23 December 2010 Anatema a spus: Am lucrat si eu la RDS Constanta acum mai multi ani.Deci asa ceva nu exista.In firma aia eu cred ca eram singurul angajat fara pile…de aceea dupa scurt timp cand n-au mai avut nevoie de mine m-au dat afara ca pe-o masea stricata.Fara macar o explicatie,fie ea si penibila.Cel mai mult m-a suparat faptul ca seful local al firmei ne-a luat intr-o zi pe mai multi baieti sa-i caram lui materiale la vila.Noi va dati seama ca nu eram prea puternici,destul de slabi,am carat la materiale pana am cazut lati.Apoi ne-a dat in sila si cu aer superior cate 100.000 vechi.Apoi a doua zi m-au dat afara.Asta e firma?Astia sunt oameni?Javre ordinare,ei sunt grasi,frumosi,isi iau cate 100 de secretare sa faca harem,iar angajatii sunt sclavi pe plantatie,fara unelte,fara respect,chinuiti si batjocoriti.Domnul nu doarme si o sa va pedepseasca,mizerabililor,fiindca le-ati facut rau oamenilor. 27 December 2010 Liviu Popescu a spus: MA MINUNEZ…CE DOBITOC…AUZI DIMNE SA-I AFLE IP…CE E TATICU VREU SA FACI VRE-UN BOTIC SI NU STII CUI?Ce idtiotenie,ce talente,ce sa mai mai rau ca si copii care se lauda in fata blocului…eu in locul respectivului i dadeam si cnp si adresa sa nu cumva sa oboseasca omu cautand in loguri si sa-i piara pofta de botic . In alta ordine de idei nu-i inteleg pe acesti angajati ai rds? Ba voi a-ti auzit vreodata de ITM?Frumos incolonati cu jalba in mana catre ITM si catre AJOFM si va garantez eu ca daca va uniti cate 2-3 minim asa vor lua si ei cate 20-30 mil amenda pt fiecare reclamatie…si uita asa pana se invata conducerea si va dispune masurile necesare…acu daca-s dobitoci asa cum cred si sper eu sa fie…tre repetata problema la fiecare 2 luni pana le baga mintile-n cap 29 December 2010 v3l0 a spus: @Liviu Popescu – mah, ce spui tu e cum ar trebui sa fie. Pacat ca in CT nu prea merge. In CT RDS are mereu un ragaz sa-si aranjeze afacerile. De la ITM catvea zile, de la OPC cateva zile. Daca primesti o concesie din parte firmei azi… maine se desfiinteaza postul. In +, conform cu noul Cod al Muncii, ce va intra in vigoare la anu’ (2011), sa vezi cum se va da afara oricand si fara explicatii, de o sa ajungem de “N” ori mai sclavi decat suntem acum. Inca o chestie: presupunand prin absurd ca “D-nul” Liviu Popescu, pe care sigur nu-l cheama asa, chiar ar avea cojones sa ne lase CNP-ul si adresa sa… still not so impressed. In plus, de fiecare data cand eu sau altcineva s-au jucat cu optiunea identificarii cuiva pornind de la adresa IP, cel cautat era un retardat deci eu nu ofeream acest “serviciu” ca sa ma dau rotund “ca a mea e mai mare”. Fuck off! 31 December 2010 Mark a spus: Eu sunt un simplu client, am serviciile RCS RDS de cand a luat fiinta firma si sunt foarte, foarte multumit de Televiziune, Internet si Telefonie. De-a lungul anilor m-am mutat in mai multe locatii din Constanta si niciodata nu am avut probleme reale. S-a intamplat sa nu-mi functioneze internetul cate o zi (o data sau cel mult de doua ori pe an), dar au fost foarte promti in a rezolva problema. In rest ce se intampla in interiorul firmei nu comentez. 27 January 2011 Hattori a spus: Are cineva o poza sau link (pt. foto) cu Ioan Bendei? 29 January 2011 Şerban Stănescu a spus: Din tot ce citesc, trag o concluzie: La aşa calificare, aşa slujbă! Iar calificarea se vede după ortografie şi modul de prezentare al problemelor. E adevărat ce se zice? Când mai eram la românica, în Alexandria, ştiam pe băieţii de la service şi pe vreo câţiva din staff-ul local. Mie mi-a mers netul super şi reclamaţiile, se rezoolvau în 10 minute. Atâta doar că eu vorbeam cu băieţii de la tehnic, pentru că ştiam exact ce vreau. În general, aceleaşi probleme de pretutindeni sunt şi la RDS. Unde e un şef idiot, sunt şi subalternii pe măsură. Cine e dispus să angajeze pe unul mai deştept ca el? Aş mai aminti de principiul lui Peter, dar mi-e că vorbesc doar cu Bogdan… 3 February 2011 brasoveanu a spus: Sunt din Brasov….observ nemultumirile celor de pe forum cu privire la RDs RCS …ce pot spune decat ca au dreptate….incompetenta celor de la RDS & RCS de a schimba un swich este chiar rusinoasa…am sunat la Relatii cu Clientii de peste 20 de ori….aceleasi raspunsuri si ti se cere sa ramai calm chiar daca ei nu fac nimic pentru rezolvarea situatiei… Au niste raspunsuri tipice pentru toate intrebarile:” cat mai curand posibil”, “am sesizat situatia dvs. si se va remedia”….le spui ca sunt niste raspunsuri de papagali si ei se simt jigniti asta in situatia in care clientul asteapta un raspuns concret pentru rezolvarea problemei mai ales ca suna de mai bine de 192 de ore si situatia este inca NEREZOLVATA…. Am sunat azi si i-am intrebat daca s-au desfintat …asta sa stiu daca mai astept sa functioneze interentul contractat cu RDS & RCS … Le-am spus celor de la Relatii cu Clientii ca o sa-mi aleg o alta firma de internet…mi s-a raspuns “este alegerea dvs cu cine vreti sa colaborati”….i-am multumit apoi angajatului RDS & RCS ca m-a sustinut in opinia mea de a-mi rezilia contractul cu firma care il plateste… Am intrebat un alt angajat ca daca ar plati biletul de autobuz si autobuzul nu ar veni…afara ar fi -20 de grade …ar fi instare sa-si pastreze calmul si cu biletul platit din banii lui munciti sa se urce sa plateasca un taxi pentru ca déjà a intarziat ? …cam asa ma simt si eu in relatia cu RDS & RCS , firma cu care am incheiat un contract pentru furnizarea semnalui de internet si telefonie fixa, iar aceste servicii imi lipsesc de mai bine de 192 ore si sunt nevoit sa platesc suplimentar altor furnizori de internet pentru a-mi putea rezolva problemele … Un ultim aspect….dupa ce ca nesimtirea sau neputinta unora de a rezolva problema te-a afecat pe tine cel care il platesti….tot tu trebuie sa te duci sa faci o cerere de a nu plati factura pentru aceasta perioada !!!!! cata nerusinare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cam asa stau treburile in realitate cu RDS & RCS in ceea ce priveste RESPECTUL PENTRU CLIENT , iar daca mi-ar fi spus cineva ca asa este nu l-as fi crezut…asta fiind data marea publicitate a acestei firme, netrecandu-ti prin cap ca nu pot rezolva o problema minora…. GRIJA MARE CAND ALEGETI rds & rcs !!!!!!!!! 15 February 2011 Mariana a spus: sunt tare dazamagita de serviciile voastre ,nici la tlf du va convine vb frt frt numai pe antelesul vostru dar cand este vorba de facturi o doamne ce corecti vreti sa fiti ,oferiti daca doriti sa aveti, datorita noua supravietuiti, regret dar am numai cuvinte gre de spus ,urit din partea angajatilor , dar ma face sa cred ca asa au fost instruiti, sa ne trimita de la o usa la cealalta ,fara nici un rezultatcred ca o sa ajungem sa ne unim mai multi care am avut de suferit , eu nu anteleg si nici nu am anteles , dece va comportati asa cu noi pe vremurile astea care abia avem ca baga an gura .nu ne mai stresati ca este vai si amar cum o ducem . fara servici deci cu venit o ne-am anbolnavit este jale mare , fiti cu noi nu pe noi VEZI SI :STAICU IONUT-BOGDAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu